сряда, май 01, 2013

Силово-кондиционният треньор Николай Рабаджиев започва работа с отбора на Bully Team

Bully Team винаги се стреми да повишава качеството на тренировките и подобряването на постиженията на членовете си и състезателният отбор, затова от началото на месец май 2013 към екипа ни се присъединява Николай Рабаджиев, който ще се занимава специално с кондиционната подготовка на отбора. Той проведе няколко тестови тренировки с отбора, ето какво има да каже още за себе си:


Здравейте приятели,

казвам се Николай. Професионалните ми начинания стартират през 2008 год., като оттогава съм натрупал опит в персоналните занимания с хора (такива в лоша физическа форма, с и без опит, различни спортисти и фитнес ентусиасти). Работил съм в две фитнес зали и съм организирал и ръководил групови тренировки на открито. Към момента фокусът на работата ми е отправен към повишаване двигателната и енергетичната ефективност на обществото като цяло, от една страна, и комплексни занимания с различни спортисти (трениране, хранене, възстановяване, спортно-специфични и психологически аспекти), от друга. От януари 2011 год. развивам идеята за дистанционни занимания в домашни условия без (с малко) екипировка и постоянно се опитвам да доказвам безграничната сила на волята.

Завършил- Математическа гимназия, Бакалавър по маркетинг и Сертификационен курс за фитнес-инструктори.

Познавам и другата страна на медала и то от много различни ъгли. С най-голям стаж съм на волейболното игрище, където имам около 5 състезателни години. С общата физическа подготовка (ОФП) и физическата култура се срещнах още като дете- участвал съм в ансамбъл за народни танци (~3год), лека атлетика (~2год), а с тежестите се запознах през 2002год. С по-задълбоченото и систематизирано навлизане в теорията и практическата страна на физическите натоварвания (визуално ориентирани, насочени към спортни постижения, поддържащи и подобряващи здравето), възстановителните процедури и хранителни навици се захванах през следващата година. Като студент започнах да тренирам класическа борба, която се превърна в голяма моя страст, а през последните 3 год. правя първите си неуверени стъпки в плуването (като вече имам едно състезание зад гърба си).

Запознайте се и с неговият проект Kuchedav

Няма коментари:

Публикуване на коментар