понеделник, юни 08, 2009

Смяна на тренировката от стадиона в залата

Искам да се извиня за отпадналата тъй чакана тренировка на стадиона.Понеже времето беше лошо и аз не успях да преценя дали ще завали или не,реших да не рискувам и я отложих.:Осъзнавам,че днешната тренировка ще е тежка, тъй като аз се натрапвам(този път повече от всякога) в тренировката по ММА ( а тяхната група е доста богата - с хора и балтии).Все пак искам да знаете, че правя това, защото смятам заради новите момичета да повторим или изчистим движенията си и АКО все пак не вали :) последните 20 мин излизам с вас,за да направим съчетанието си навън(според мен всички ще са си тръгнали).Обещавам тази седмица да направим тренировка на стадиона.Просто сега ме беше страх да рискувам гледайки прогнозата в sinoptik.bg, за мен е по-важно да не се разболеете, но пък не ми се иска да се губи тренировка.Така че...........................................................Да нападнем момчетата :)))Носете си цялата екипировка,която имате- тоест бинтовете.

Няма коментари:

Публикуване на коментар