четвъртък, декември 04, 2014

Tribe FC athlethes: Alexander Dilov


Александър Дилов тренира и се състезава от отбора на Аргус Казанлък. След TRIBE FC Dominator на 25.10.2014 оглави ранглистата в Дивизия В категория - 70 кг.

TRIBE FC: Представете си и разкажете вашата спортна история и как и къде започнахте да тренирате бойни спортове?

Александър Дилов: Казвам се Александър Дилов , родом от София , живея в Казаналък, на 24 години съм. Тренирам ММА от около 3 години в СК АРГУС Казанлък, до преди това не съм се занимавал с бойни спортове, само щанги .

TRIBE FC: Разкажи ни как протече подготовката ти?

Александър Дилов: Тази подготовка не протече толкова добре колкото предната ми, няколко пъти боледувах, като не можах да се оправя и до самото състезание. Диетата ми беше много добра този път и успях да вляза в категория точно на деня.

TRIBE FC: Кои са качествата които смяташ, че те правят шампион?

Александър Дилов: Преди всичко е важно да нямаш лимити, да си уверен в себе си и твоите качества. Всеки ден тренирам с най добрите момчета в България от категориите си и за мен няма лека тренировка, затова на състезанието идвам подготвен.

TRIBE FC: Имаш ли коронна техника и коя е тя ако не е тайна?

Александър Дилов: Коронна техника не точно , но има неща които ми доставят повече удоволствие да правя от колкото други . Обичам да правя самолети, както и душащи ключове.

TRIBE FC: Какво ти хареса в организацията и какво според теб може да се подобри в организацията на турнира?

Александър Дилов: Най ми хареса че беше в клетка, определено беше ново изживяване и приятно. За подобрение мисля, че няма нещо съществено, повече ми хареса като кантара беше на предния ден, така бях по добре възстановен за двубойте след дългия глад.

TRIBE FC: Какви са следващите предизвикателства за които започваш да се готвиш оттук нататък?

Александър Дилов: Като следващо предизвикателство пред мен виждам само едно, професионалния ринг.

TRIBE FC: Можеш да благодариш на хората или организациите които са ти помогнали, както и на тези които чувстваш важни за теб?

Александър Дилов: Искам да благодаря на моя треньор Красимир Аладжов, на всички момчета от клуба с които тренираме, на Мариян Василев, Пламен Карлешев, магазин „Санта Моника“, „Акаунтинг Профитс“ и бар „Панорама“, както и на всички който ни подкрепят и се радват за нас и с нас .

Няма коментари:

Публикуване на коментар