сряда, декември 10, 2014

Tribe FC athlethes: Neda Hristova


Неда Христова тренира и се състезава от отбора на Були Тим. В TRIBE FC Dominator на 25.10.2014 стана шампион в Дивизия Жени категория -70 кг.

TRIBE FC: Представете си и разкажете вашата спортна история и как и къде започнахте да тренирате бойни спортове?

Казвам се Неда Христова, на 17 години. Започнах да тренирам в Були Тим преди около година. Харесаха ми тренировките и тренирах с желание и хъс, както и с постоянство. Заедно с ММА практикувах и самбо и джудо в спортен клуб "Илинден", където също научих много.

TRIBE FC: Разкажи ни как протече подготовката ти?

Отностно подготовката ми искам да благодаря от сърце на Були Тим за цялата им отдаденост и подкрепа, както и на "Илинден" и Pitbulls Bokido, където също ходех на тренировки седмици преди състезанието.

TRIBE FC: Кои са качествата които смяташ, че те правят шампион?

Това, което ценя у мен като качество и мисля, че всеки не само шампион, но и състезател, е постоянността и желанието за победа. На това се оповавам винаги когато играя.

TRIBE FC: Имаш ли коронна техника и коя е тя ако не е тайна?

Ами за коронна техника не мисля, че имам, но в повечето си случаи завършвам с армбар или душене.

TRIBE FC: Какви са следващите предизвикателства за които започваш да се готвиш оттук нататък?

Занапред бих си пожелала да съм все така всеотдайна, както и да натрупам още много опит в различни ММА състезания... и кой знае какво още ми крои бъдещето ?

TRIBE FC: Можеш да благодариш на хората или организациите които са ти помогнали, както и на тези които чувстваш важни за теб?

Освен всички клубове, които изброих по-горе, бих искала да благодаря на семейството ми, че бяха до мен както в подготовката, така и по време на мача. Те ме държаха духом и са от огромно значение за победата ми!

Няма коментари:

Публикуване на коментар