неделя, ноември 23, 2014

Tribe FC athlethes: Dian Minchev


Диан Минчев тренира и се състезава от отбора на Аргус Казанлък. В TRIBE FC Dominator на 25.10.2014 стана шампион в Дивизия С категория - 61кг.

TRIBE FC: Ти идваш от категория при младежите в предният турнир. Помогна ли ти с нещо опита който имаш от предният турнир за да спечелиш този?

Диан Минчев: Да, помогна ми.Тръпката от срещите лице в лице с опонентите и емоциите преди среща са нещата през които трябва да се премине. Те не изчезват, но се свиква с тях.

TRIBE FC: Разкажи ни как протече подготовката ти?

Диан Минчев: Подготовката беше интересна и тежка, след която бях в една много добра форма.

TRIBE FC: Съгласно правилата на TRIBE FC, на следващият турнир трябва да се състезаваш в по-горна дивизия, как чувстваш подобно предизвикателство?

Диан Минчев: Това може само да ме радва! Показва ми, че се развивам и се надявам да стигна до най-високата дивизия.

TRIBE FC: Има ли опонент (независимо Български или чуждестранен състезател) с който би искал да премериш сили в клетката ако е възможно?

Диан Минчев: Има много момчета в моята категория с които не съм играл и с които бих премерил сили.

TRIBE FC: Какво ти хареса в организацията и какво според теб може да се подобри в организацията на турнира?

Диан Минчев: Нямам какво да кажа във връзка с организацията, всичко беше добре измислено и изпипано. Поздравления за което.

TRIBE FC: Какви са следващите предизвикателства за които започваш да се готвиш оттук нататък?

Диан Минчев: Най-големите предизвикателства започнат от сега, най-вече в личен план, но тренировките продължават и ще съм готов каквото и да ме очаква.

TRIBE FC: Можеш да благодариш на хората или организациите които са ти помогнали, както и на тези които чувстваш важни за теб?

Диан Минчев: Естествено искам да благодаря първо на треньора ми, Красимир Аладжов, без който нямаше да постигна това, благодаря на приятелите от клуб Аргус и тези извън него, на семейството ми и на всички които вярват, и ни подкрепят! Благодаря!

Няма коментари:

Публикуване на коментар