сряда, ноември 19, 2014

Tribe FC athlethes: Mariyan Mladenov


Мариян Младенов тренира и се състезава от отбора на Люлин Скуад. В TRIBE FC Dominator на 25.10.2014 спечели турнира но не успя да заеме шампионското място и в ранглистата на Дивизия Младежи категория - 84 кг.

TRIBE FC: Кажете няколко думи за себе си, и как се разви състезателният ти път от първият турнир до този?

Мариян Младенов: Здравейте казвам се Мариян Младенов, благодаря за възможността да представя себе си. Пътят ми не беше лесен, имах малки травми, които пречеха на тренировките ми.

TRIBE FC: Разкажи ни как протече подготовката ти?

Мариян Младенов: След първият организиран турнир от вас, загубих първата си среща от достоен противник. Започнах много повече да тренирам, много повече. Подготовката ми протече с помощта на моя приятел Вайс Сайфи, който е много опитен боец.

TRIBE FC: Помогна ли ти с нещо опита който имаш от предният турнир за да спечелиш този?

Мариян Младенов: Да помогна ми реших, че всъщност всяка една загуба трябва да ме прави по-уверен и силен по пътя на победата.

TRIBE FC: Ти спечели турнира, но броят победи не ти достигна да оглавиш ранглистата. Смяташ ли да заемеш шампионското място на следващият турнир и как виждаш конкуренцията от страна на сегашният шампион Витомир Павлов от Мемфис, който за момента има по-добра статистика на победите?

Мариян Младенов: Да, смятам! Разбира се, е ще участвам! Конкуренцията е добра, момчето от Мемфис е добре подготвено, но статистиката не ме притеснява.

TRIBE FC: Какво ти хареса в организацията и какво според теб може да се подобри в организацията на турнира?


Мариян Младенов: Харесва ми в организацията и възможностите да се състезаваш с участници от други краища на страната. Най-вече екипът на Bully Team е доста добър.

TRIBE FC: Какви са следващите предизвикателства за които започваш да се готвиш оттук нататък?

Мариян Младенов: Следващите предизвикателства за мен са доста. За начало имам състезания по кикбокс и муай-тай, тъй като обичам играта в стойка.

TRIBE FC: Можеш да благодариш на хората или организациите които са ти помогнали, както и на тези които чувстваш важни за теб?

Мариян Младенов: Благодаря най-вече на вас за възможността за това интервю. Искам да израза огромни благодарности на Вайс Сайфи, на трениорката ми Галина Гюмлийска, на моето семейство и на моите приятели за подкрепата във всяко едно изпитание за мен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар