вторник, ноември 25, 2014

Tribe FC athlethes: Iliya Draganov


Илия Драганов тренира и се състезава от отбора на Питбулс. В TRIBE FC Dominator на 25.10.2014 стана шампион в Дивизия Младежи категория +93 кг.

TRIBE FC: Ти идваш от друга категория/ дивизия от предният турнир. Помогна ли ти с нещо опита който имаш от предният турнир за да спечелиш този?

Илия Драганов: Да, със сигурност се чувствах по-уверен и силен от предишното издание, знаех какво ме чака.

TRIBE FC: Разкажи ни как протече подготовката ти?

Илия Драганов: Подготовката ми протече изключително силно. Готвих се в моят клуб Питбулс, направляван от Емил Казаков. Тренировките бяха тежки и изтощителни, но бързо разбираш, че само това е начина да прогресираш и да вървиш напред.

TRIBE FC: Съгласно правилата на TRIBE FC, на следващият турнир трябва да се състезаваш в по-горна дивизия, как чувстваш подобно предизвикателство?

Илия Драганов: Радвам се! Аз съм човек, който винаги се стреми да се катери нагоре и сблъсъци с по-силни опоненти само биха ми помогнали. Тренирам усилено и чакам двубоите с нетърпение.

TRIBE FC: Има ли опонент (независимо Български или чуждестранен състезател) с който би искал да премериш сили в клетката ако е възможно?

Илия Драганов: Няма конкретен съперник. При мъжете има доста силни състезатели и изпитвам респект към всички тях. Мисля, че мач, с който и да било би ми помогнал да кача следващото стъпало.

TRIBE FC: Какво ти хареса в организацията и какво според теб може да се подобри в организацията на турнира?

Илия Драганов: Нямам забележка, детайлите винаги могат да се подобряват, но затова са и организаторите, моята задача е да изляза и да спечеля. Харесва ми големия и мащабен набор от бойци, който събира, това спомага интереса и развитието на спорта.

TRIBE FC: Какви са следващите предизвикателства за които започваш да се готвиш оттук нататък?

Илия Драганов: Не съм спирал да тренирам. Целта ми е винаги да съм във форма и да очаквам следващия турнир. Следващата ми цел е първо място в може би предстоящия граплинг декември месец, там отново ще покорявам нова категория, тази до 84кг.

TRIBE FC: Можеш да благодариш на хората или организациите които са ти помогнали, както и на тези които чувстваш важни за теб?

Илия Драганов: На първо място благодаря на моят треньор Емил Казаков, който ме научи на много за времето, през което тренирам. Благодаря и на моите съотборници, които ми помагат да трупам все повече качества в играта си и да се изграждам като състезател.

Няма коментари:

Публикуване на коментар