петък, ноември 28, 2014

Tribe FC athlethes: Nikolay Nikolov


Николай Николов тренира и се състезава от отбора на ММА Варна. В TRIBE FC Dominator на 25.10.2014 от първи претендент се изкачи на шампионското място в ранглистата на Дивизия Младежи категория - 77 кг.

TRIBE FC: Кажете няколко думи за себе си, и как се разви състезателният ви път от първият турнир до този?

Николай Николов: Какво мога да кажа за себе си...? С нищо не се различавам от останалите момчета на моята възраст. Ученик съм и задълженията и отговорностите ми са свързани с образованието ми, но на първо място винаги поставям спорта. Занимавам се с ММА от година и половина и все още съм така ентусиазиран както в първия ден когато престъпих прага на залата. Както за предното така и за това състезание положих големи усилия, за да докажа, че искам да се състезавам и, че мога да достигна големи успехи.

TRIBE FC: Разкажи ни как протече подготовката ти?

Николай Николов: Тренировките в СКБС „ММА-Варна” винаги са били много разнообразни. Иновативните идеи на треньора ми Светослав Желев значително подпомогнаха техническото и физическото ми развитие.

TRIBE FC: Помогна ли ти с нещо опита който имаш от предният турнир за да спечелиш този?

Николай Николов: Това, че на предния турнир заех второто място ме накара да положа неимоверни усилия, за да се реализирам като шампион. Стимул ми даваха моите съотборници и моят треньор, с безброй съвети, с които ме напътстваха към победата.

TRIBE FC: Има ли опонент (независимо Български или чуждестранен състезател) с който би искал да премериш сили в клетката ако е възможно?

Николай Николов: В момента съм само на 17 години и мисля, че е прекалено рано да подбирам съперниците си за професионалните си срещи.

TRIBE FC: Какво ти хареса в организацията и какво според теб може да се подобри в организацията на турнира?

Николай Николов: Единственото, което мога да кажа е, че организацията на този турнир ми допадна повече от тази на предходния.

TRIBE FC: Какви са следващите предизвикателства за които започваш да се готвиш оттук нататък?

Николай Николов: Само две седмици след турнира, който вие бяхте организирали, с клуба участвахме на международно първенство, на което отново станах шампион и отново отборното купа беше наша. Сега вече се отдавам на заслужена почивка.

TRIBE FC: Можеш да благодариш на хората или организациите които са ти помогнали, както и на тези които чувстваш важни за теб?

Николай Николов: На първо място искам да изкажа огромната си благодарност на треньора ми Светослав Желев и на моите съотборници, на които дължа победата си!

Няма коментари:

Публикуване на коментар